Wednesday, January 11, 2012

Sample of a loveletter

Ma vajan sind. Ma vajan sind samapalju kui kõrbes ekslev rändur vajab joogipoolist. Minu elu ilma sinuta oleks nagu inimene ilma kehata. Kui ma olen sinuga siis ei ole mul silmi mitte kellegi teise jaoks. Sinu silmad, sinu huuled - nad on nagu magnetid mis tõmbavad mind aina enam ja enam sinu poole. Mul ei saa sinust kunagi küllalt. Kui ütled, et sa tahad lahkuda vallandub minu sees torm. Torm, mis on tugevam kui ükski muu torm, mis maailmas kunagi olnud on. Ta keerleb ja pöörleb. Mul hakkab paha, ma ei tunne ennast enam hästi. Kõik näib hall ja lootusetu. Aga siis tuleb päev, mil ma sind ja sinu ilu taas näha saan. Ja siis satun ma utoopiasse. Kus on saar ja seda ümbritsevad helesinisemast helesinisemad laguunid. Kus paistab päike ja kõik on hästi, kõik on korras mu armas. Ei ole maailmas tunnet tugevamat kui see armastus mida ma sinu vastu tunnen. Ja ma tean, et ka sinul on minu vastu tunded. Ärme raiska enam aega, püüame päeva ja armastame! Ma luban, et sellist armastust nagu minul sinu vastu on, ei kohta sa enam kunagi. Sest nii harmoonilist ja austavat armastust ei ole siin planeedil kunagi nähtud. Tule, lähme. Naudime üksteist ja elu. Ära loobu. Palun!

No comments:

Post a Comment