Saturday, January 14, 2012

i thought the story was too long and therefore didnt read it

Nad ütlesid, et suvi on läbi,
meil ei ole lihtsalt enam puhkuseaega,
nad ütlesid: "Enam ei saa te mängida basseini ääres.",
nad ütlesid: "Nüüd tagasi kooli.".

Kõik mu sõbrad ja õpetajad,
miks me peame päev läbi õppima?
Ma tean teie vimkat,
me lõpetasime sügisega, mis oli nii kole ja hall.

Üks aeg leiutati, et hoida lapsed klassides,
selle nimi on Sügis.
Kui vaadata kuidas ma teile seda esitlenud olen,
siis nõustute ju, et Sügis on miski mille täiskasvanud leiutasid?

Kuigi mõned asjad on Sügise puhul liiga head, et neid põlastada,
nagu lehtedes hullamine ja lompidesse hüppamine,
siis näeks ma pigem, et välja tuleks tõde,
Ütlen seda ennem, kui saan vanaks.

Sügis on miski mille täiskasvanud leiutasid!


No comments:

Post a Comment