Thursday, January 5, 2012

FWIW

Kes on see tüdruk?
Mõtlen,
mis võis valesti minna?
Et ta peab tänavatel hulkuma.

Ja mis mees,
anna talle võimalus
ja ma vean kihla, et ta röövib sind.
Seda on ta silmadest näha.
Jah, tal on juhtimiskeeld,
koos teiste rikkumistega.

Ma olen teda näinud kõiksugu tüdrukutega,
nad on kõik nakatunud,
aga tema...
temaga saab kõik korda.

Kuigi sa ei ürita kuulata,
ava oma silmad ja tõsta need maast üles!

Ta haub plaani,
Mis on rohkem kui tõenäoline,
kõhus keerab,
kuidas see lugu lõpeb?

Vaata, seal ta tulebki,
kas ta ei ole mitte härra märkamatu?
Ja ta ei pea isegi midagi ütlema,
sa oled juba valmis minema.

Tõbras,
anna talle võimalus
ja ma vean kihla, et ta röövib sind.
Seda on ta silmadest näha,
aga ma loodan, et sa sellega seotud ei ole.



No comments:

Post a Comment