Sunday, February 26, 2012

Läksin poodi räigelt unisena ja soeng suht nagu nukitsamehel.Viisin algul taara ära ja siis suundusin alkoleti poole. Võtsin 5 õlle ja edasi kassasse. Poemüüja võttis õlu, vaatas mind ja ütles: Sa ikka tead, et see on lahja õlle? Ma olin nagu thx captain obvious.

Oo kuidas mu süda sind tahaks!
Ära pane seda talle pahaks.
Kuid mõistus see kaine teab,
et mina ei ole see kel veab.

Vahest on see mees mustas?
See, kel kõõm juustes.
Vahest on see mõni mu sõber?
Küll ma rõõmustaks siis,
sest teaks ma siis, et oled parimates kätes.

Ja seda ma taotlengi,
su õnn peab olema piiritu.
Ükskõik kes või mis seda täidab,
sinu rahulolu on see, mis loeb.

Ja toda ka, et sel blogil täitus 1000 vaatamist. Kui vaid teaks kes see oli, kingiks talle lille ja suudluse põsele. Sügavad kummardused ja siirad tänuavaldused kõigile teile, armsad huvilised!




No comments:

Post a Comment