Thursday, March 8, 2012

Edward Cullen siinpool siis...

Ah mu Tütar,
said just meeldiva sõnumi osaliseks.
Sa naerad meelalt ja näitad mulle,
mis sulle öeldi.

Minu õnn on sulle tähtis,
aitan sind kuidas saan.
On ju armastus see,
mis Sind rõõmsaks teeb.

Ja mina,
naiivne ullike,
otsin endiselt armastust.
Ei õnnestu see mul kuidagi.

Armastan. Tahan. Kaotan.
Mis teha,
elus ei lähe ju kõik nii nagu tahaks,
seda Sa ju tead,
eks?

Ah mu purjus pea,
mõtleb omi mõtteid.
Mõistus on täis ruubiku kuubikuid,
mis kõik tuleb ära lahendada.

Luule on pask,
ma tean.
Süüdistame alkoholi,
järgmine pits palun!

Täna õhtul
ma luuletan purjus peaga.
Räägin teile lugu,
mis koorub lahti mu lollis peas.

Kas ka hästi?
Oh ei,
aga see polegi tähtis.
Tähtis olen mina ja tähtsad on mu tunded.

Muu pärast ma ei kirjutagi,
teavad vaid vähesed,
õigemini üks, vahest ka kaks,
millest, kellest ja miks ma neid kirjatükke kirjutan.

Sul on huvitav lugeda?
Väga hea,
tead ju ka seda, 
et sina oled minu Muusa.

Ma armusin ja armastasin.
Sinusse,
ilusasse ja lõbusasse,
veetlevasse ja parimasse.

Mu purjus mõtted
hakkavad end kordama.
Nii ma vähemalt tunnen,
on aeg lõpetada ja vaadata oma Tütart magamas.
Ta on nii rahulik ja malbe
ma armastan teda,
olen valmis tema nimel surema.

No comments:

Post a Comment